karlitoss

dilluns, d’abril 03, 2006

Volta a peu Vila d'Alaquàs

volta peu alaquas


Si xiquets i xiquetes, per fi he corregut a una cursa popular. Feia molts anys que no corria a una cursa diguent-ne oficial...

La volta a peu d'Alaquàs ès una cursa de 10 km damunt l'asfalt.

Us preguntareu el meu temps... 50'20''... no està mal... per ser la meua primera volta a peu..

Com a cosa curiosa us contarè que la penya anava xarrant i fent amistats durant la correguda...

-tu d´0n ets?
- Jo de Torrent
-fas molt que corres?
-m'apunte a totes les voltes que puc
-Jo de Xirivella ès la meua primera
- vas bé!!
-tu millor que pots parlar ... jejeje

També em va fer gràcia les curses dels xiquets... n'hi havia de ben xicotets correguent amb els seus pares... quina gracia!!

donaven ganes de tindre nens...

vull ser pare!!!!!!!!!!!!!

jajajaaj

i damunt d'això Maxfer em va adelantar a la darrera pujada... amunt Maxfer!!!!

jejeje

... la foto no ès d'Alaquàs... no en trobava un altra
Del.icio.us Meneame