karlitoss

dijous, de febrer 28, 2008

Eurovision 2008

Ya han salido los 10 participantes en la gran final. Faltaban los cinco elegidos por el jurado... hubiera sido mejor elegir al jurado... menuda mierda han puesto.

De los 10 para la gran final los dos primeros en el cómputo de votaciones son mis dos favoritos: R. Chikilicuatre y La Casa Azul.

Eurovisión 2008 s recordará por la de las votaciones y los fallos en la base de datos.

Había un abuelo bakala impresentable que gracias a un script que circula por ahí había llegado al primer puesto en dos días... ejje eso olía mucho y luego los fallos en la base de datos que mostraban su contraseña de acceso también daban para pensar que algún sabiondo hubiera intentado entrar directamente... yo no tuve tiempo.

Para otra cosa ha servido esto del myspace: encontrar el myspace de Angel Merino y enterarnos de que su próxima actuación va a ser en la falla Gomez ferrer el 18 de marzo. Menuda cruz tienen los vecinos con este hombre. Por cierto creo que el otro día se pasó por aquí.

Etiquetes de comentaris:

Del.icio.us Meneame

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Tio que vols que te diga seguint el link al teu post de Angel Merino i despres entrant en la seua web, pense que la pàgina no està tan mal. Se l´ha feta un amic i te un aire retro que es segur que no ho buscat aposta pero a mi em sebla correcta i acorde a la seua categoria com artista. Un cantant de mitja estopa que mai arribarà a ferse un nom però que es guanya la vida així. Jo crec que el tio te el seu xiringuito montat amb les macrodiscoteques paxangueres de l´estiu i que d´esta forma trau uns dinerets i se li puja l´ego. Donc felicitats a ell si es mes feliç així i mos alegra l´estiu amb cançons com la de Xirivella de fa uns anys. Mentre que tingam clar que la seua musica no es art si no una cosa lleugera i festiva no hi haurà mes problemes.

Salutacions d´un Xiriveller a Madrit

divendres, de febrer 29, 2008 1:06:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo es que treballe fent webs entre altres coses i n'hi han coses que las veig amb el meu parer profesional. També la meua opinió versaba sobre els continguts.

Més que una aire retro sembla una web de l'any 1999.

Estic d'acord amb la resta.

La veritat és que estes coses em fan riure i per aixó les publique.

I per que canta al meu barri... podria actuar fora de Xirivella...

divendres, de febrer 29, 2008 3:54:00 p. m.  
Blogger MIKBARO said...

jojojojo " El Rey de la Fiesta "....mare meua!!!
Oiga, en caso de no poder huir estas Fallas espero me invite a su pueblo y podamos acudir a la perfor de este elemento en la falla Gomez Ferrer, lo va a quemar el solo!! juasjuas

diumenge, de març 02, 2008 2:07:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home